iphone 5

 

 

در واقع ابعاد دقیق به این شرح است:
عرض 6 سانتیمتر
ارتفاع 11 سانتیمتر
ضخامت در بالا 6.9 میلیمتر
ضخامت در پایین 5.4 میلیمتر

در واقع ضخامت بالای آیفون 5 کمی بیشتر از پایین آن است.

خوب با توجه به اینکه بر خلاف آیفون 4 شکل پشت شبیه به آیپد 2 است حدس زده می شود پشت آن آلومینیومی باشد اما برخی هم معتقدند که شیشه محدب و تراش خورده از همان جنسی که در ایفون 4 بود به کار رفته است. البته باید به خاطر داشته باشید لفظ شیشه به معنای شیشه عرف نیست. بلکه منظور یک پلاستیک بسیار سخت و پر شده با فیلرهای معدنی است که در عین سختی بسیار منعطف و نشکن است.

جالبترین جزء کار همان دکمه Home است که عریض شده است و ظاهرا”علاوه بر قابل کلیک و دابل کلیک بودن قابلیت شناسایی حرکت انگشت به سمت چپ و راست را مانند تاچ پد نوت بوک داراست که قرار است برای Gesture ها به کار گرفته شود. با جسچرها عملا”منتقل شدن به برنامه های دیگر در پس زمینه و رفتن به صفحه Home ساده تر می شود. در واقع نیاز شما به کلیک کردن روی دکمه Home کاهش می یابد.

صفحه نمایش هم به 3.7 اینچ رسیده و ه صورت عرضی لب به لب روی بدنه قرار گرفته است و حاشیه کمتری وجود دارد.

اگرچه ممکن است این هم شایعه دیگری باشد اما با توجه به اینکه منابع مختلفی آن را تایید کرده اند باید به واقعیت بسیار نزدیک باشد.

چند تا عکس:


 


نظرات شما عزیزان:

محمد مهدی
ساعت14:22---31 مرداد 1391
محمد رضا جطوری این بنر پایین وبت رو ساختی من دشتی ام بجه خاله ی حسین دهستانی برنامه ش رو به من بگو اگر هم لینکش رو داری بیا تو وب من لینکش رو بده!!!
یاعلی
ممنون


faeze
ساعت15:11---13 اسفند 1390
chatam bia..........

ali
ساعت18:54---30 بهمن 1390
رسانه موسیقی پارسی.
ahanghaa.loxblog.com


علی
ساعت20:20---2 بهمن 1390
سلام وب باحالی داری خوشمان آمد محیطشم دلنشینه
به وب منم یه سر بزن خوشحال میشم
ترکوندیا
اگه خواستی یه تبادل لینک بزنیم باهم
http://topvaria.loxblog.com


sajad
ساعت19:33---2 بهمن 1390
سلام وی پی ان رایگان سایت میوزیک کده افتتاح شد .نیای ضرر میکنی

به تو چه؟
ساعت19:49---30 دی 1390
شعبه ی ورزشی خر تو خر لینک کن
kharzesh.mihanblog.com


SH2P
ساعت16:30---30 دی 1390
سلام دوست من
من شما رو لینک کردم. ولی لینک من خرابه!!! نمیدونم چرا همه اینجوری لینک منو میزارن جدیدا اگه مشکل میدونی بگو. لینکم هم درست کن.


arsan
ساعت20:30---29 دی 1390
درود.
میبینم که از اپل خوشت میاد برند خوبی هست اما اصلا بدرد ایران نمیخوره.
باید واضح و صریح حرف بزنیم تعریف کردن بدرد کسی نمیخوره در صورتی که همه میگن آقا اپل شاهکار هست و ترکونده و... من هم قبول دارم اما هیچ وقت نمیام به یک گوشی 170 دلاری تا 250 دلار هزینه 890 هزار تومن رو متحمل بشم فقط واسه اینکه اپل دارم. امکاناتش با گوشی های رقیبش برابری میکنه اما کلاس داره و من واسه کلاس این همه هزینه نمیدم.
اگر کشور ما اینطوری نبود من از هیچ برندی جز اپل خرید نمیکردم اما وقتی که میبینم باید برم اپل بخرم با قیمت 890 هزار تومان اون هم 4G رو و بعد چون ایران تحریم هست و جامعه جهانی حسابش نمیکنه 50 هزار تومان بدم هک کنش و بعد 30 تومان بدم اندروید بریزه و تازه سیم کارت همراه اولم رو هم قیچی کنم (البته ایرانسل مینی داده) بیخیالش میشم.
امیدوارم روزی ایران در این زمین موفق بشه


موزیک KOMA
ساعت12:17---29 دی 1390
سلام وب خیلی قشنگی دارید خوشحال میشم به وب منم سر بزنید با تشکر بسیار موفق باشید

میلاد
ساعت14:40---28 دی 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری خوشم اومد

مصطفی
ساعت20:13---25 دی 1390
بابا تو دیگه کی هستی چندتا چندتا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو ای یکی هم لینکم کن...
تو چرا عاشق این چیزایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a